[Search] Search   [Recent Topics] Recent   [Hottest Topics] Hottest   [Login] Login
Messages posted by: Kondredd
Forum Index Profile for Kondredd »» Messages posted by Kondredd
Ogólna dyskusja » Wspominiki UniWarriorów + Poradnik dla początkujących » Go to message
No to teraz mój "wspominik", jak mawia Legia. Jestem starym wyjadaczem turówek. Moją pierwszą miłością było Warlords 1. Dwójka i trójka oczywiście też były ostro poniewierane, i jest to zawsze dla mnie seria nr jeden, obok drugiej ukochanej gry - Alpha Centauri. Sporo grałem w Heroes, głównie 2, ale jednak to pitolenie się z jednostkami na poziomie taktycznym i zbieranie pierdółek na mapie nigdy nie przebijało u mnie prostego, żołnierskiego przesuwania jednostek na mapie strategicznej. Zaliczyłem też wiele innych gier, jak np. naprawdę dobry i niedoceniony polski Clash, Fantasy i Star General, Acendancy, Cywilizacja i inne. Teraz czekam, aż stanieje Beyond Earth i będzie szaleństwo na łączach. UniWar odkryłem parę lat temu, a jesienią 2014 zaproponowałem, że zrobię tłumaczenie. Xavi okazał się fajnym gościem we współpracy no i tłumaczenie mamy. Jest parę braków, ale w 99% wynikają z niewrzucenia ich do gry przez developerów, bo tłumaczenia są gotowe. Ogólnie tak jak pisze Legia towarzystwo zrobiło nam się zacne, zapraszamy na czat. Jak bogowie pozwolą, może w przyszłości uda się zrobić jakiś zlot, a potem zorganizować nadanie UW statusu dyscypliny olimpijskiej. Howgh. A teraz Angkor napisze o uwarunkowaniach picia alkoholu podczas grania w UniWar, a także gdzie można tanio obstawiać gry turniejowe. Tylko dla pełnoletnich.
Ogólna dyskusja » Polskie foruM » Go to message
Dzialają wam pl znaki jak należy? Bo u mnie "ł"i "ć" wywolują jakieś komendy.
General Discussion » only paid undo will work soon » Go to message
  simsverd wrote:The devs position is that undo is not affecting the strenght of units and thus is not a "pay-to-win" feature.

It's not exactly true. The units' inflicted damage is determined at the beginning of turn and doesn't change after the turn reset. However, the damage is strictly related to the attack order, and I'm not talking about gang-up bonuses. A change in the attack order results in change in the parameters, e.g. from 3-3 even to 2-5. The player with the undo can "test" this order and find the best one, while the player without the undo have just one shot, which IS a significant handicap.
General Discussion » Unit BALANCE changes applied on 2015-11-25 » Go to message
@Sicariphus. The vision doesn't matter much as long as you can do a turn reset.
Ogólna dyskusja » Polska Liga UniWar / Polish League » Go to message
Zrobione. Szczególy na czacie.
OK, sposob zrobienia tabelki to juz mniej wazne szczegoly. Na razie trzeba zebrac zgloszenia. Jak dla mnie twoj system moze byc, ale czekam na ewentualne inne propozycje.
Witam wszystkich polskich graczy. Prosze o zamieszczanie tutaj lub na czacie zgloszen do planowanej polskiej miniligi UniWar. Prosze tez o Wasze propozycje czy widzicie to bardziej jako lige czy moze turniej, czy gry mialyby byc R czy UR i w ogole wszelkie mozliwe uwagi i propozycje.
What's New in the Latest Updates » Version 1.7 released » Go to message
Yes I did. If you have some comments just PM me in Polish, and let's not make an off-topic here
  simsverd wrote:haha.. sure.. but that was added before 1.7

Strange, I've missed it somehow

rwieczor84 wrote:
  Kondredd wrote:And last but not least - Polish language version added

I prefer English.
Polish in this game is factitious

As you wish. I did my best with the translation, but didn't wan't to rearrange the original text completely. And English always sounds better in simple texts. E.g. "Przyjazny Marine" will always seem somewhat awkward next to the "Friendly Marine", but there's not much to be done about it.
And last but not least - Polish language version added
Forum Index Profile for Kondredd »» Messages posted by Kondredd