Author |
Message |
|
Solution of the #1 uniwar quiz! Watch it here on my YT channel:
Q#1 Solution
|
|
First Quiz is already uploaded on YouTube!
You can watch it here:
Quiz #1
Can you solve this quiz?
|
|
Watch one of the most exciting match where are used new units!
Link:
Breathtaking battle!
|
|
The answer is yes!
|
|
Duaneski wrote:Do you have an example ?
Hmm, maybe something like that:
Is it possible that swarmer will deal 1 damage from +1, 2 damage from +2 and 3 damage from +3?
But of course I will create video which can show everything better.
|
|
How do you like such an idea?
I will put a video on YouTube with quiz and you will try to find a solution.
The best answer will be prized with unicoins!
Questions will be about tactics, knowledge and others but always about UniWar.
Do you now everything about this game?
|
|
It's ok until iTunes users will got the new update this week.
|
|
Watch video about new units!
Presentation of new units!
|
|
In this video I am showing some great examples from top players in UniWar.
How to play titans in UniWar
I hope you will like it and learn something new about titans
|
|
Hi! My next video tutorial is about TITANS!
I am showing some great examples from top players in UniWar
How to play titans in UniWar
I hope you will like it and learn something new
|
|
Here you can listen the title music from UniWar game:
UniWar Soundtrack on YouTube
|
|
Pinzer always had 12 GL?
|
|
supras81 wrote:
legia wrote:Dobry post
ja używam kalkulatora przed prawie każdym atakiem nawet w grach nierankingowych.
W takim razie jeśli możesz uchyl tajemnicy i powiedz po co? Mnie trochę przeraża siedzenia z dodatkowo odpalonym telefonem lub tabletem po to żeby sprawdzać wyniki walki. Rozumiem, że nie robisz tego z czystej ciekawości a w konkretnym celu- możesz to objaśnić? Czy na przykład jeśli widzisz że twoja plasma normalnie zadałaby 3 obrażenia a otrzymała w zamian 2 a wynik w grze (z uwagi na słaby "rzut" w walce wychodzi 2 zadane i 2 otrzymane to rezygnujesz z ataku jeśli nie masz możliwości zresetowania wyniku? (np. jedyny atak w tej turze albo wykonanie innych ataków nie zmienia układu wyników).
Korzystam z kalkulatora, bo nie mam w głowie wszystkich możliwych kombinacji obrażeń (wątpię żeby ktoś miał bo jest tego baaardzo dużo), dlatego zawsze staram się to sprawdzić. Nie zajmuje to dużo czasu, przełączenie na okno kalkulatora to dwa kliknięcia, a w aplikacji jest znaczek uniwar, którym wracamy do gry jednym kliknięciem, trwa to bardzo krótko. Dzięki temu zawsze mogę ocenić obrażenia i postarać się o maksymalny zysk w trakcie tury. Oczywiście w ważnych i trudnych meczach liczę nie tylko moje obrażenia, ale i przeciwnika możliwości zadawania obrażeń, zakładając różne kombinacje jego ataków i zyskiwania gangup bonus. Jeśli w kalkulatorze przeciwnik ma 20-25% szans na powodzenie to znaczy że przy kilku próbach resetowania obrażeń powinno mu się udać.
Co do pytania o plasmę, to oczywiście zależy od sytuacji. Czasem lepiej zrezygnować z ataku i się po prostu uleczyć, albo przegrupować.
To co napisałeś Angkor jest bardzo dobre, zwłaszcza poczekanie z kończeniem tury zbyt szybko. Często dawałem sobie kilka godzin po przygotowaniach by nagle odkryć dużo lepsze rozwiązanie na świeżo.
|
|
Hahaha Panowie świetna robota. Wstęp powala
W nagrodę udostępniam wszystkim, którzy to czytają mój zaginiony manuskrypt, którego ostatnią kopię schowałem głęboko pod skorupą ostatniego żyjącego pinzera.
Manuskrypt przydaje się do liczenia $$środków$$ jakimi dysponuje twój przeciwnik i do planowania wydatków.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BQPV3g6ETLa3Clfd58tcl0HMbtauWm3xqSRzLQz2A5M/edit#gid=0
Mam nadzieję, że Wam się przyda, bo ja korzystam z tego manuskryptu w każdym ważnym pojedynku.
|
|
The main problem is that if I don't have time to make my moves I wouldn't have time to buy extra time.
It would be the best if I could buy some extra time just in case one of my rated games will hit 0:00.
Non rated games aren't important.
It could be good IAP for lower ranked players as for their rated games around 1500-1800 it's hard to ask for more time and almost every one don't care who is asking and why.
Disadvantages: games would be longer so some players can feel bored when their games are still prolonging.
|