[Search] Search   [Recent Topics] Recent   [Hottest Topics] Hottest   [Login] Login
Wspominiki UniWarriorów + Poradnik dla początkujących
Forum Index » Ogólna dyskusja
[Avatar]
Uniwarpoland

Messages: 57,
Joined: Mar 04, 2016,
Offline

[Avatar]
Uniwarpoland

Messages: 57,
Joined: Mar 04, 2016,
Offline
Witajcie!

Gram w UniWar od 2010 roku. Najpierw pod nickiem "rwieczor84" poznawałem grę i powoli się jej uczyłem. Później jako "Legia" (od 2012 r.) zacząłem coraz lepiej poznawać tajniki, strategię i doskonaliłem się w sztuce UniWarriora. Osiągnąłem ranking ~2500 co plasowało mnie w górnej części rankingu ogólnego. Jako że polska społeczność w grze była bardzo mizerna postanowiłem pomóc nowym (jak również starym ale niedoświadczonym) graczom, by ułatwić im drogę w poznaniu tej niby prostej, ale w szczegółach bardzo skomplikowanej gry.

W kwietniu 2015 r. napisałem na polskich chat czy ktoś nie miałby ochoty nauczyć się lepiej grać. W tamtych czasach na polskim chatcie pisano średnio 1 wiadomość w tygodniu! Gra była płatna, więc grało w nią mniej osób niż obecnie. Z tego względu nie obawiałem się zalewu młodych padawanów chętnych do nauki. Pierwszy do nauki zgłosił się "De Vries". Miał wtedy coś koło 1850 punktów w rankingu. Jak się okazało również jest z Warszawy, a ponadto jest bardzo kumaty, tylko brakuje mu wiedzy o wielu drobnych aspektach w grze. Przekazanie mu tego co wiem zajęło mi sporo czasu, mnóstwo rozegranych razem gier (czy to treningowych czy turniejowych) i dużo przelanego tekstu w trakcie tych rozgrywek. De Vries ma mało czasu na grę, ale szybko zdobył ~2300 punktów oraz zdobył 3-4 miejsce w turnieju Khral vs Khral.